Generell informasjon
Kurs og konferanser
PÅMELDING
Ved påmelding vil du:
- Motta en mail der vi forteller deg at vi har mottatt forespørsel om deltakelse på arrangemet
- I løpet av kort tid vil du motta nok en mail hvor vi bekrefter at vi har registrert og godkjent din påmelding.
- 14 dager før arrangementsstart vil vi sende deg en påminnelse om arrangementet
- 5 dager før arrangementsstart vil vi sende deg nok en påminnelse om arrangementets
FAKTURERING
Vi fakturerer kurspris og evt. tillegg/dagpakke med 14 dagers betalingsfrist.
MEDLEMSRABATT
Personlige medlemmer og ansatte i bedrifter som har bedriftsmedlemskap i våre foreninger vil som en medlemsfordel få rabatt på kursprisen ved deltakelse på respektive foreningers arrangement.
VOLUMRABATT
Dersom du melder på flere personer fra samme bedrift til samme arrangement og personene har samme bedriftsadresse, vil hver femte person få gratis kurspris. (Evt. tillegg/dagpakker faktureres).
EVALUERINGSSKJEMA
Vi ønsker alltid å forbedre oss! Alle som deltar på våre arrangement vil etter endt kurs motta evalueringsskjema på e-post.
PÅMELDINGSREGLER
Påmelding er bindende. Ved å melde deg på aksepterer du våre avbestillingsregler. Påmeldingsfrist er angitt på det enkelte arrangement.
AVBESTILLINGSREGLER
Avbestilling må sendes skriftlig til kundeservice@qualitynorway.no
Ved avbestilling etter påmeldingsfristens utløp faktureres 20% av full pris. Avbestilling mindre enn 5 dager før kursstart gir ingen refusjon.
AVLYSNING
Ved manglende påmelding, sykdom eller andre uforutsette årsaker forbeholder vi oss retten til å avlyse arrangementet. Vi gir i slike tilfeller beskjed til påmeldte deltakere minimum 21 arbeidsdager i forveien. Deltakerpris blir da refundert i sin helhet. Merk at reisekostnader knyttet til deltakelse ikke refunderes. Vi anbefaler derfor at du venter med å bestille reise, hvis mulig, til 21 arbeidsdager før arrangementet.
BEDRIFTSINTERNE KURS
Vi gjennomfører gjerne bedriftsinterne kurs. Kontakt oss for informasjon og tilbud.
Fakturainformasjon
FAKTURAER ANG. KURS OG KONFERANSER I REGI AV KRANTEKNISK FORENING (KTF)
Forelesere, instruktører eller leverandører (eks. arrangørsted) til spesifikke KTF-arrangement skal sendes til Quality Norway AS. Fakturaene MÅ være merket med referanse til kontaktperson hos oss, og/eller vårt arrangementsnummer/prosjektnummer.
ALLE ANDRE TYPER FAKTURAER TIL KTF
Sendes direkte til KTF.
HVORDAN SENDE FAKTURA TIL OSS?
Vi kan motta faktura i følgende format:
1. E-faktura (EHF – elektronisk handelsformat. Se organisasjonsnummer)
2. Faktura i PDF format som vedlegg til e-post (husk ett pdf-vedlegg pr. mail)
Alle fakturaer inn til oss skal inneholde referanse til kontaktperson hos oss, og/eller vårt arrangementsnummer/prosjektnummer.
For bedrifter som enda ikke har mulighet til å fakturere oss via EHF eller e-post, så benyttes post.
Postadresse: Postboks 73, 1325 Lysaker.
KranTeknisk Forening, org.nr. 914 418 860, PDF-faktura til: ktf@ebilag.com
Quality Norway AS, org.nr. 979 913 273, PDF-faktura til: qualitynorway@ebilag.com
Ved spørsmål, send mail til faktura@qualitynorway.no eller ring oss på 67 52 60 10.